zondag 13 november 2011

Start to run - Start over

23 oktober begon ik met start to run hier kan je lezen hoe goed dat ging. Ik liep op zondag, nam twee dagen rust en woensdag starte ik met les twee, weer twee dagen rust en zaterdag hadden we les drie. Les drie ging ook super goed eerst had ik weinig zin vanwege pijn in mijn arm en was ik een beetje moe. Maar mijn arm gebruik ik niet heel erg met lopen (moet hem alleen leren te ontspannen tijdens het lopen) en moe ja van lopen wordt je dat nog erger of actiever. Na wikken en wegen toch gegaan en het ging super goed.




Zondag was ik zo lekker in mijn hardloop drive dat ik met mijn moeder andere schoentjes ben gaan uitzoeken want je kon hier ook mijn schoenen zien maar ze zaten niet echt lekker. Ik heb die schoenen al acht jaar ongeveer, ze zijn nog van de tijd dat ik stage liep bij Rucanor. Dus mama en ik naar het Alexandrium en in de eerste winkel gelijk geslaagd mooie asics en gelzooltjes. In de winkel had ik gelijk al zin om te lopen, met die schoenen zit je gewoon niet stil.



Maandag op mijn werk zat het heel de dag te kriebelen. Ik moest en zou lopen op mijn nieuwe schoentjes. Vijf uur richting huis gereden half zes was ik thuis andere kleren aan en mijn schoentjes. Daar ging ik heerlijk les vier in. Hoe ze lopen? Te heerlijk, een enorme verbetering voor mijn voeten en knieën. Alleen nu had ik een ander probleem. Ik was nog niet halverwege en het werd al donker. Mijn kleding; zwart. Het zicht van andere mensen op mijn; 0,0!

Heel de week dus niet lopen terwijl ik net zo blij ben met mijn schoentjes en het ritme wat ik opbouw. Dus heb ik refloctor bandjes met lichtjes besteld alleen jammer genoeg heb ik ze na een week nog steeds niet. Vandaag heb ik gelukkig kunnen lopen omdat het zondag is maar ik kon wel weer bij les één beginnen want vorige week deed ik na bijna een week niet te hebben gelopen les 5 en dat was toch niet echt fijn.



Hopelijk komt morgen mijn pakketje en kan ik dinsdag of woensdag weer in de avond hardlopen en mijn ritme opbouwen en bijhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen