vrijdag 11 november 2011

Schiphol - Zandvoort

Zaterdag 5 november stond ik om 4:45 naast mijn bed. Waarom ik dat op een zaterdag doe? Mijn lichaam snapte het ook niet maar mijn hoofd wel. Mijn zus zou om 8:15 landen op schiphol. Ze is 3 weken naar Amerika geweest en voor mij is drie weken zonder mijn zus lang.

8.15 zou ze dus landen maar alle vluchten waren om 11 uur 's avonds al een uur ingelopen dus toen ik zo vroeg wakker werd heb ik de vlucht gechecked en haar vlucht zou toen al een half uur eerder landen. Papa en mama wakker ge-smst. Ik moest nog tanken want verder als de brug of snelweg zou ik niet komen dus extra vroeg me autootje ingestapt.

Eenmaal aangekomen op schiphol was de vlucht nog eerder gepland te landen dus gelukkig waren we op tijd. Dan begint het............... wachten. Papa haalde nog een grapje uit om me te bellen zodat ik dacht dat het me zus was natuurlijk. Na 8 uur ging mijn telefoon weer en ja dat was mijn Rietje geland en veilig op Nederlandse bodem alleen moest ze nog een heel eind lopen. Maar niet al te lang daarna konden we haar een knuffel geven.



Na even wat te hebben gegeten zijn we met ons viertjes richting Zandvoort gegaan om daar even een heerlijke strandwandeling te maken en natuurlijk gingen papa en ik fotograferen.



Eerst gingen we even een blik werpen op het circuit in zandvoort en wat we daar zagen was mooier dan de auto's. Een hert op nog geen paar meter van ons vandaan. Hij was de weg kwijt. Zo mooi om te zien.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen