zondag 20 november 2011

Overstap naar Wordpress



Vandaag 20 november maak ik de overstap van Blogger naar WordPress.

De reden van de overstap is grotendeels het reactieformulier, als mensen een lieve reactie achterlaten kan ik daar heel rot of niet op terug reageren. Terug kunnen reageren vindt ik heel belangrijk want ik vindt de reactie; leuk en behulpzaam dus wil ik daarop ook kunnen antwoorden om te bedanken of antwoord te geven op een vraag.

Sinds vrijdag ben ik wordpress aan het uitzoeken. Nog niet alles heb ik door wat natuurlijk logisch is. Maar elke dag een stapje vandaag ga ik online en in de loop van de tijd zal ik ook mijn berichten gaan aanpassen die ik heb geïmporteerd uit blogger. Ik vond dit gelukkig erg gemakkelijk gaan had dat niet verwacht.

Nu kunnen jullie hier heen om mijn nieuwe blog te zien.

3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd hoe wordpress je bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben recentelijk van web-log naar blogger overgestapt, maar denk er om dezelfde reden als jij over om weer opnieuw te verhuizen naar wp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. good luck!

    XX

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen