zaterdag 12 november 2011

My photo checklist - A rainy day

My photo checklist vraagt om een foto van A rainy day maar wanneer de laatste regenachtige dag was kan ik me eigenlijk al niet meer goed herinneren. Wat ik wel weet is dat we afgelopen zomer genoeg regen hebben gehad voor het komende jaar. Dus deze winter geen regen, sneeuw mag wel want dat is leuk maar geen regen.



Een foto van "A rainy day" in november wordt dus nu ook lastig. Daarom ben ik in mijn archief gaan zoeken naar een foto want we hebben genoeg regen achtige dagen gehad. Zelfs zo erg vorig jaar dat het water op mijn balkon niet meer weg liep.

Kennelijk vindt ik regenachtige dagen fotograferen gewoon niet interessant want in drie jaar foto's kan ik geen regen foto vinden. Dus ga ik een paar van vandaag gemaakte foto's laten zien. We hebben aan het eind van het dorp een "parkje" alleen waren de mooie herfstkleuren ver te zoeken. Wel ben ik nog een aparte paddestoel tegen gekomen.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen