dinsdag 1 november 2011

My photo checklist - Handen - productreview sabon en vaseline handcreme

Wat gebruiken wij op een dag onze handen veel. Alles houden we ermee vast. Aan het eind van de dag vindt ik het heerlijk om net voordat ik ga slapen mijn handen in te smeren met een heerlijke handcreme.
Ik heb twee verschillende handcremes; Sabon enVaseline Healthy hand & nail





De Sabon handcreme vindt ik persoonlijk het fijnst. Van deze creme heb je maar een klein beetje nodig, het trekt op een goede en fijne manier in je huid en ruikt erg lekker. Op de foto zie je ook duidelijk dat het een dikkere creme is.



Vaseline healthy hand & nail. is erg dun en door de enorm grote fles schiet je gauw uit en heb je veel te veel. Wanneer je de juiste hoeveelheid hebt is hij wel lekker. Tevens is deze goed voor je nagelriemen, die worden extra verzorgd en dat is bij mij wel handig aangezien ik vaak me snij of ergens achter blijf hangen rondom mijn nagelriemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen