zaterdag 19 november 2011

Lauren Conrad

Van de week zette ik mijn laptop weer eens aan en daarop vond ik hele mooie foto's van Lauren Conrad. Kennelijk had ik die opgeslagen alleen vergeten naar mijn computer te kopiƫren.

Het zijn foto's waar ze de zomer collectie showt. Op elke foto staat ze er fris en sprankelend op mijn favoriet is de foto waar ze over haar schouder kijkt.

Lauren vindt ik een mooie vrouw en een inspiratie bron.
Haar style; Easy chic wat echt helemaal mijn stijl is, ik heb nog geen outfit bij haar gezien wat ik niet zou dragen

Haar werk: Haar collectie straalt uit wat ze zelf ook is: vrouwelijk, elegant en met een raw touch. Lauren beschrijft haar collectie als ‘een collectie voor degenen die ervan houden om dress up te spelen in een volwassen wereld’. De collectie vindt ik wel erg prijzig. Bijvoorbeeld voor een short betaal je €175.49.  

Online: Haar eigen website Lauren Conrad bezoek ik regelmatig en ook de site the beauty department die ze samen met twee andere heeft vindt ik erg leuk. The beauty department geeft je tips over make-up en haar. Ze hebben ook tuturials zodat je sommige dingen zelf kunt proberen. Vooral haar tuturials ben ik een fan van.

Boeken: Lauren Conrad Style vindt ik een mooi en leuk boek staat vol met tips en mooie foto's, de leesboeken heb ik nog niet gelezen heb wel deel 2 gehad maar deel 1 heb ik nog niet dus daarover laat ik voor dit moment mijn mening open.



TV: Alle afleveringen van Laguna Beach en The Hills heb ik meerdere keren gekeken en zelfs marathons gehouden.

Coming Up: Volgend jaar komt Lauren met twee nieuwe boeken The Fame Game comes out April 3, 2012 en  Lauren Conrad Beauty zoals ze verteld op haar website. Ik hoop dat het net zo'n leuk en mooi boek wordt als Style want die staat nog steeds in mijn woonkamer op de tafel.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen