donderdag 10 november 2011

Herfst - Paddestoelen

Afgelopen zondag ging ik een stukje hardlopen, in ieder geval ging ik dat proberen. Het ging niet zoals verwacht en ik wandelde na nog geen 10 minuten alweer terug naar huis. Onderweg lekker genoten van mijn wandeling, alle bladeren zorgen voor mooie herfstkleuren. Maar het mooiste stond het dichtst bij mijn huis. Paddestoelen.


Dus na even binnen gezeten te hebben, heb ik mijn schoentjes weer aan getrokken, camera gepakt en heerlijk gaan fotograferen.Ik heb een beetje geexperimenteerd. Zo heb ik de camera onder de paddestoelen gehouden en geprobeert de lijnen op de foto te krijgen maar dit was erg lastig omdat ik zelf niks kon zien en ik daar ook niet de geschikte lens voor heb. Maar ik ben zeker net ontevreden met de resultaten.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen