dinsdag 1 november 2011

Flow agenda

Daar lag mijn agenda in een plasje water. Wie legt hem dan ook op de aanrecht? Dat was inderdaad geen slimme actie. Nu een week later is de agenda nog steeds niet helemaal droog want karton droogt nou eenmaal niet snel. Dit was een goede aanleiding om na te gaan denken wat voor agenda ik volgend jaar zou willen. Weer voor het 3e jaar een hema agenda of een andere dit jaar. Op de hema site even rondgekeken en de agenda was aanwezig.



 De agenda viel me gelijk tegen want de voorkant vond ik niet bij mij passen. Mijn volgende idee was de agenda van Flow. Ik ben op de flow website naar het filmpje gaan kijken en vondt hem erg mooi.
Hieronder daarom ook het filmpje.



De agenda heb ik online besteld en vrijdag avond toen ik thuis kwam lag hij op de deurmat, het was al laat maar ik heb er toch even naar gekeken want ik was zo nieuwschierig.

Het zijn drie boekje die in een soort tijdschriftcassette zitten. Het is een agenda, een doen en loslatenboekje en een  boekje met extra's. De agenda is erg leeg van binnen wat ik persoonlijk erg fijn vindt zodat het rustig is. Met de extra's kan je de agenda versieren maar er zit ook briefpapier, enveloppen, opbergruimte, een kalender en nog veel meer in. Het doen en loslaten boekje bevat een lijstje en post-its.

Ik ben nu al enorm blij met mijn agenda en ga hem enorm veel gebruiken.






1 opmerking:

  1. Ik vind de flow agenda van 2012 juist tegenvallen. Drie losse boekjes lijkt mij namelijk helemaal niet praktisch ^^ De decemberzegels agenda die flow dit jaar heeft gemaakt ziet er dan wel weer heel erg uit, dus op kantoor heb ik alvast beslag gelegd op een agenda =D

    BeantwoordenVerwijderen