zondag 30 oktober 2011

Wat las ik toen ik klein was

Twee weken geleden ben ik spullen van vroeger uit gaan zoeken. Natuurlijk kom je dan altijd leuke dingen tegen waardoor het opruimen twee keer zo lang duurd maar daardoor maakt het een niet zo fijn karwei wel erg leuk.



Terwijl ik bezig was kwam ik een aantal boeken tegen. Ik kon het niet laten ze even door te bladeren. Van sommige boeken hoefde ik maar één bladzijde te lezen en ik wist gelijk waar het boek over ging. Waarschijnlijk heb ik dat boek ook meer als één keer gelezen.

Wat las ik dan zoal?

Dit zijn de boeken die ik las op de basisschool.
Ik ga het met plaatjes laten zien en dan van elke serie één boek want om heel de serie te laten zien is ook een beetje veel.











Mijn favoriet was de Floortje reeks. Heb jij ook één van deze boeken gelezen? Wat zijn jullie favoriete kinderboeken?

2 opmerkingen:

  1. Ik was ook groot fan van Floortje! Die boeken heb ik wel tig keer gelezen =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maaike, Floortje en natuurlijk Jip en Janneke ken ik nog wel, die las ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen