vrijdag 28 oktober 2011

Waar ik vrolijk van wordt

Best lastig 's avonds fotograferen maar toch redelijk tevreden




Heel veel dingen waar we vrolijk van worden zijn cliche maar niet minder belangrijk. Het leek mij een leuk idee om het op te schrijven.
  • De vrijdagavond begin ik vaak lekker met een pizza en een glas cola (hoe ongezond kan het zijn) een leuke serie erbij en mijn vrijdagavond begint heerlijk.
  • Zaterdagochtend wakker worden in bed met mijn mannetje naast me en Donder er tussen of ernaast als koning de meeste ruimte van het bed in pikken. Dit is zo'n heerlijk en fijn moment want je weet dat je er niet uit hoeft om te gaan werken en dat je kan doen wat je wil.
  • Wanneer ik dan uit bed ga dan hoor ik achter me nog iemand opstaan, zich uitrekken en ja hij is eerder. Donder loopt altijd mee als ik uit bed ga. Mee naar het washok, naar de douche om te douchen en dan na ongeveer een half uur geeft hij het op en gaat op de bank liggen om vanuit daar me te volgen.
  • Creatief bezig zijn. Wanneer ik een creatie heb gemaakt van stof, vilt, papier of waar dan ook van en het resultaat is zoals ik wil dan wordt ik daar enorm vrolijk van. Maar wanneer het niet lukt dan duurd het wel weer even om mij vrolijk te krijgen.
  • Op zondag middag kwam ik de woonkamer binnen lopen en daar ligt me ventje heerlijk te slapen op de stoel want kennelijk is de voetbal niet echt boeiend.
  • Mijn nieuwe rode schoentjes en tijn heeft er ook een tune bij "De rode schoentjes" zo begint hij elke keer.
  • Een reactie op een artikel van mijn blog.
  • Weten dat ik 's avonds weer een nieuwe aflevering van een serie kan kijken.
  • Op de weg naar huis me papa zien rijden in de auto, tot voorkort ook omdat ik dan mee kon rijden maar nu omdat ik dan misschien even naar hem kan zwaaien.
  • Al liggen slapen en dan mijn mannetje thuis horen komen en dan nog even een kusje krijgen.
  • Een boek lezen en er helemaal in meegesleurd worden.
  • Door mijn spulletjes van vroeger rommelen en dan komen de herinneringen van ermee spelen erin lezen naarboven en dat is zo'n fijn gevoel.
  • Cupcakes bakken en daarna nog leuk decoreren.
  • Maandagavonden wanneer Holland next topmodel en Project catwalk op tv is
  • Het hoofd van donder als hij ligt te slapen.
  • Een heerlijke zonnige dag terwijl het oktober is en koud is maar door de zon wel op het balkon kunnen zitten.
  • De maan die zo mooi en helder schijnt.


    Ik denk dat ik zo nog wel 20 dingen kan bedenken zoals een kinder bueno eten na een heerlijke dag werken, een vlinder die even op het balkon gaat zitten maar mijn lijstje vindt ik lang genoeg. Tijd om weer naar dat heerlijk slapende koppie van Donder te gaan kijken.


    Waar wordt jij vrolijk van?

    Geen opmerkingen:

    Een reactie plaatsen