zondag 30 oktober 2011

Tommy Hilfiger schoentjes

Van de zomer had ik al een paar pumps gekocht van Tommy HIlfiger. Diezelfde dag paste ik een paar Mary Espadrilles maar ze waren te groot en kleiner was er niet. Tevreden ging ik met mijn andere paar de winkel uit. Wat een fantastische schoenen, ze zijn hoog maar ik kan er een hele dag op lopen. Mijn voetjes zijn verkocht. Op een heerlijke zondag zaten mijn mannetje en ik lekker het internet rond te zoeken naar leuke dingetjes en wat komen we daar tegen de Tommy Hilfiger Mary Espadrilles, maat 39 aanwezig check, kleur blauw aanwezig check, bestellen check. Natuurlijk kon ik het niet laten even verder op de site te kijken.





Mijn mandje werd voller want ook de Victoria Sneaker in het rood stond al een tijdje op mijn wensen lijstje om een keer te passen. Helaas maat 39 niet aanwezig, twijfelen over maat 40..... gewoon besteld als ze binnen zijn kijken we wel verder.Als laatst giing er nog een vel blauwe polo in want ja die zitten gewoon erg lekker.

En toen kwamen de schoentjes binnen. De Espadrilles staan zo schattig, of ze lekker zitten is nog een twijfel maar ze staan zo leuk. De victoria sneakers zijn de perfecte rode kleur en de maat gewoon goed. Wat de schoen nog leuker maakt? Het jaartal 1985! Dat is mijn jaar hihi.








Op dit moment heb ik alweer een paar gezien die ik erg mooi vindt en graag zou willen hebben. Hoe vinden jullie onderstaande schoen? Hij is er ook in bruin en blauw. ooo en de naam is de Carrie schoen.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen