zaterdag 29 oktober 2011

My photo checklist - Wat zit er in mijn tas?

Op meerdere blogs heb ik dit onderwerp wel eens voorbij zien komen en vindt ik het altijd leuk om te zien/lezen wat een ander in zijn tas heeft zitten. Dus nu de vraag wat zit er in mijn tas?





Allereerst de tas, ik wissel vaak van tas maar heb 3 favorieten. Op nummer 1 mijn Jill-E deluxe gadget bag by canon maar vandaag heb ik mijn nummer 2 tas een zwarte tas van de We met twee handige vakjes aan de voorzijde, aan allebei de kanten van het grote vak nog twee losse vakken die je afsluit met een drukker. Een handige tas met veel opberg plekker.

Wat vindt je allemaal in mijn tas;



Een usb-stick, ipod classic, To do lijstje, notitieboekjes, pennen, zakdoekjes, samsung galaxy ace, samsung galaxy tab 10.1, portomonee, bobble, sleutels, labello, snoepjes, autoradio, zonnebril, agenda, visitekaartjes,elastiekje, deodorant.




Op zich zit er niet veel in mijn tas en ik gebruik bijna alles wel 1 keer op een dag. Het boek met de kat erop gebruik ik voor mijn blog en heb ik van mijn ouders gehad toen ik mijn rijbewijs had gehaald. Ik zie nu pas hoeveel sleutels ik heb en dan ontbreekt er zelfs nog de grootste sleutel, die van de vuilnisbak en natuurlijk mijn fietssleutel maar die heb ik nu niet zoveel meer nodig.

Dit alles past natuurlijk nooit in een klein tasje voor de avond. Op dat moment is mijn telefoon, portomonee, elastiekje en sleutels het belangrijkst.

Wat kan in jullie tas niet ontbreken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten