zondag 9 oktober 2011

1 jaar bloggen

9 oktober 2010 schreef ik mijn eerste bericht op Donderdesign. Het was een illustratie die ik gemaakt had en daarbij een korte tekst. De volgende dag weer een bericht met een foto. Elke zondag een paar weken lang heb ik mijn inspiratie van de week getoond. Hier ben ik uiteindelijk mee gestopt en plaats af een toe een aantal inspiraties dit omdat ik het te vaak vond worden.





Nu is het een jaar later en is dit posts 224. In mei 1514 bezoekers (niet uniek maar gewoon uit de statistieken) 1074 pagevieuws voor Tuturial Earrings storage (In english) De meest aparte reactie kwam uit kroatie Prekrasni su ti leptirići. Pozdrav....  ja dat moest ik even vertalen voordat ik het begreep. Bezoekers over de hele wereld. Het is leuk dat mensen kijken naar wat je maakt en schrijft. Nog leuker is het wanneer ik een reactie ontvang van een lezer dat maakt me elke keer weer blij. Maar aan het eind doe ik dit toch voor mezelf omdat ik het leuk vindt en zo hoort het, doen omdat je het leuk vindt en niet omdat het een verplichting wordt.

Wat er allemaal nog in de planning staat; kapsels met uitleg, creaties met lint, kerst creaties, ontworpen kleding, veel foto's, illustratoren, inspiratie, een verandering aan de lay-out en nog veel en veel meer.

Wat vonden jullie het leukst bericht?


Ter ere van het 1 jarige bestaan ga ik ook iets verloten onder de Nederlandse lezers.

Laat hieronder een reactie achter voor 16 oktober en wie weet ontvang je een creatie van mij thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten