maandag 5 september 2011

SuperTrash

Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon; de samsung galaxy ace.
Een leuk extra aan deze telefoon was dat ik gratis een tasje van SuperTrash mocht bestellen.

























Het tasje bestaat uit twee onderdelen. Het eerste is een portemonnee aan een schakel wat je over je schouders kan doen. Het tweede deel is een hoesje waarin je je telefoon kan doen. Deze twee onderdelen kan je doormiddel van drukkers aan elkaar bevestigen.





































Een klein nadeel is dat er geen pasjes in het tasje passen. Bij mijn telefoon stoppen vindt ik te riskant want voordat je het weet glijd je pasje eruit wanneer je de telefoon eruit haalt. Verder erg modieus en stoer. Maakt ook je outfit af.

Het magazine wat ik erbij kreeg is ook erg mooi.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten