maandag 5 september 2011

Boekenfestijn Utrecht

Zondagochtend half 10 werd ik opgehaald door Frederique en tante Sija. Via Lekkerkerk, om daar mama en Rianne op te halen, reden we richting Utrecht. We kwamen lekker vroeg aan bij de Jaarbeurs waardoor het nog erg rustig was. Het heerlijke is dat de tafels per categorie zijn ingedeeld. Het begon bij kinderboeken waar ik een paar boekjes heb gekocht voor een klein meisje, maar ook voor een "groot klein meisje" Winnie de Pooh.



















We hebben 4 uur gehobbeld tussen boeken, zo heerlijk is dat. De buit valt mee maar dat komt ook omdat ik nog veel boeken te lezen heb. Gelukkig heb ik wel 4 boeken van mijn lijstje gevonden.

















Natuurlijk was mijn en Frederique"s karretje eerst te vol dus moesten we gaan selecteren wat wel wat niet. Rond de 10 boeken zijn afgevallen. Jammer genoeg ook de verf boeken de ene was onduidelijk de ander heel weinig en de laatste in het engels.

Wat heb ik dan gekocht



































Een hele stapel een aantal dingen thuis nog even nagekeken of ze echt goedkoper waren
Sex and the city 2 € 3,95 bij een winkel € 17,99
Nanny slaat terug € 8,95 in de winkel € 17,95

Dat zijn al twee mooie voorbeelden. Van elk gelezen boek komt er nog een recensie.


3 opmerkingen:

  1. Ik moest kiezen tussen Manuscripta en het boekenfestijn, maar het is toch Manuscripta geworden dus ik wil sowieso nog een keer naar het boekenfestijn =D Zo uren tussen boeken shoppen lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boekenfestijn is inderdaad echt heerlijk gewoon lekker boekjes kijken

    BeantwoordenVerwijderen