vrijdag 19 augustus 2011

Zondag over 2 weekjes is het al zover dan gaan we weer naar het Boekenfestijn in Utrecht. Ik heb er reuze zin in maar heb ik al mijn boeken al gelezen dan? Nee dat nog niet.
























In totaal moet ik nog 56 boeken lezen en nee dat haal ik niet in 2 weken.



Dit is de complete lijst die ik moet lezen

       19. Maureen Martella - De verloren dochter
       20. Sophie Kinsella - Mini Shopaholic

       21. Theo Hoogstraaten - De Liftster
       22. Cecily von Ziegesar - Gossip Girl 10 - Gemaakt voor Elkaar    
       23. John Fowles - De verzamelaar
       24. Candace Bushnell - 1 Fifth Avenue
       25. Hans Hagen - Het gouden oog
       26. Cecily von Ziegesar - Gossip Girl 11 - Deel de passie
       27. Floor Haakman - Oneetbaar brood
       28. Olivia Goldsmith - Foute mannen
       29. Evert Hartman - De voorspelling
       30. Cecily von Ziegesar - Gossip Girl 12 - Wie anders    

       31. Mirjam Pressler - Rozengif
       32. Robyn Sisman - Een weekend in Parijs
       33. Gijs Wanders - Spoorloos verdwenen
       34. Cecily von Ziegesar - Gossip Girl 13 - Ik kom altijd uit bij jou
       35. Scott Frost - De Uitverkorene
       36. Janet Evanovich - De zevende hemel
       37. Baden & Kenney - Stille getuigen
       38. Kate White - Dood van een nanny
       39. Phillip Margolin - Het complot
       40. Plum Sykes - Scheiden voor beginners   

       41. Deborah Crombie - Een kus ten afscheid
       42. Risa Green - Buikgevoel
       43. Nicholas Evans - De paardenfluisteraar
       44. Zoey Dean - De magische datum
       45. Karin Slaughter - Onaantastbaar
       46. Jennifer Crusie - Gestrikt!
       47. Karin Slaughter - Verbroken
       48. Meg Cabot - Mag het een maatje meer zijn?
       49. Karin Slaughter - Triptiek
       50. Sara Shepard - Pretty Little Liars 1 & 2
       51. Karin Slaughter - Versplinterd
       52. Marian Keyes - Zoals ze is
       53. Liza Marklund - Levenslang
       54. Cathy Kelly - Iemand als jij
       55. George Pelecanos - Tuinier van de nacht
       56. Carole Matthews - Van ruilen komt huilen
       57. Ruth Rendell - Motieven
       58. Martina Paura - De liefdespolitie
       59. Sarah Willis - Momenten van helderheid
       60. Marian Keyes - Betrapt!
       61.  Jesse Kellerman - Verblind                  
       62. Martina Paura - Man van de maand
       63. Elizabeth McGregor - Het IJskind
       64. Esther Waij - Man op je lip
       65. Liz Rigbey - Herinner mij
       66. Cathy Kelly - Voor mijn vriendin
       67. Stephen King - Dreamcatcher
       68  Marilyn French - In naam van de vriendschap
       69. Stephen King - The shawshank redemption
       70. Meg Cabot - Omnibus
       71. Jennifer Crusie - Gek op jou - Lieg tegen mij - De weddenschap
       72. Chris Heath - Feel Robbie Williams
       73. 2008 Zomer, zon, zee .... en de boeken van de geus

+ nog 2 boeken die hier niet bij staan namelijk deel 2 van Lauren Conrad en een deel van Harry Potter maar daarvoor moet ik eerste nog de andere delen hebben.

Een update van de lijst kan je vinden bij Boekenchallenge 


Iemand nog een tip wat ik echt zou moeten lezen?????




2 opmerkingen:

  1. Mijn hemel! Dit zou ik mijn vriendje moeten laten zien! Ik had laatst 6 boeken liggen om nog te lezen en hij begon al te zeuren ;-)
    Ehm.. persoonlijk vond ik de boeken van Jodi Picoult wel erg goed, maar ik weet natuurlijk niet of dat je genre is :) Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo dan heb ik mazzel mijn vriend zei over de boekenbeurs koop toch gewoon wat je leuk lijkt want ik zei dat ik al zo veel had hahaha

    Ik noteer de schrijver gelijk in mijn book journal

    BeantwoordenVerwijderen