dinsdag 16 augustus 2011

Spam je blog!

Als trouwe lezer van Lisanneleeft las ik natuurlijk ook haar post over Spam je blog! 
Ik vindt dit een erg leuk idee en daarom neem ik deze van haar over. 

Wat is er dan zo leuk aan je blog te spammen. 

1. Je leert veel leuke andere blogs kennen
2. Je weet wie je lezers zijn
3. Reclame voor je blog








































1. Je leert veel leuke andere blogs kennen
2. Je weet wie je lezers zijn
3. Reclame voor je blog

Bij Lisanne kwam ik bijvoorbeeld Laura denkt tegen waar erg leuke artikels op staan en Ikke Online is ook erg leuk.


Dus bij deze SPAM JE BLOG! en ik zal ze allemaal bekijken ben benieuwd wie er allemaal mijn blog bezoekt en wat jullie bezighoud.

2 opmerkingen:

  1. Oeh jeej.. ik begin er zowaar van te blozen ^^ maar je hebt helemaal gelijk! ik heb inmiddels behoolijk wat nieuwe blogs in mijn google reader staan =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. www.daankusen.wordpress.com / Life Is A Lie Worth Living For.
    Boordevol zin, onzin, quotes, gedichten, recensies, beschouwingen en veel meer.
    Humoristisch, soms hard -maar altijd met het uitgangspunt om te amuseren!

    BeantwoordenVerwijderen