vrijdag 26 augustus 2011

My Photo Checklist - Fototour door Krimpen aan de Lek

Mijn woonplaats sinds 2,5 jaar is Krimpen aan de Lek. Hiervoor woonde ik in Lekkerkerk gelukkig ligt het maar een paar minuten verder. Zo dicht bij elkaar maar toch een onbekende plek. Dus tijd voor een fototour door Krimpen a/d Lek beginnend bij mijn huis en gaan we een rondje maken.


Mijn huisje op de eerste etage. Trapje op en je bent er. We hebben twee verdiepingen groot genoeg om samen in te wonen


Onze wekker op zondag morgen. De kerkklokken ze staan in mijn achtertuin.





























Het carillion staat op het winkelcentrum en speelt elk uur een ander deuntje oa vader jacob. Als het stil is hoor je hem een heel eind in het dorp nog steeds.


Als je weet hoe het werkt kan je hierop de tijd lezen maar ik vindt het gewoon vooral mooi.




Bouwput is momenteel de beste benaming voor krimpen aan de lek want overal is er wel iets gaande. Hier wordt er gesloopt daar wordt er gebouwd, stukje verder weer vernieuwd zelfs het winkelcentrum moet aan de sloop geloven.



































































 Welke kant wil je op



Om aan de overkant van het water te komen moet je de pont gebruiken.



Een detail van de kerk.



Een stukje van het oude gemeentehuis.



Dit was een klein stukje van Krimpen aan de Lek natuurlijk is het groter maar misschien daarover later meer.







1 opmerking:

  1. leuk al die foto's ik kom er zelf ook vandaan en heb er 25 jaar gewoont.

    gr perry

    BeantwoordenVerwijderen