woensdag 3 augustus 2011

Aankopen bij de Stoffenkraam II

Eigenlijk zou deze post Aankopen bij de Stoffenkraam II en III moeten heten want ik laat jullie mijn aankopen van begin deze maand zien en van eind deze maand.

Mijn favoriete winkel op dit moment is "De Stoffenkraam"in Capelle aan den IJssel. Je hebt er zoveel stofjes maar ook lint, ritsen, knopen, applicaties enz. Ik kan er ook geen één rondje lopen ik moet er minimaal 3 tot 4 lopen. Maar dan heb ik nog steeds niet alles gezien. De afgelopen maand ben ik dus twee keer geweest. De eerste keer was met mijn zus en de afgelopen week om de laatste dingen voor de vakantie te halen.





Dit is een twijfel stof, ik vindt hem leuk maar weet niet wat ik ermee zou moeten doen.
Dus nog steeds niet gekocht. Weet iemand er iets mee?

Hier de aankopen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten