woensdag 20 juli 2011

Flow magazine en vakantieboek

Sinds juni heb ik een abonnement op de Flow (van papa en mama gehad) Flow is een blad over mindfullnes. De artikelen zijn verdeeld in 5 categorien; Feel connected, spoil Yourself, live mindfully, simplify you life en werkboek. Je vindt artikelen waar je een kijkje krijgt in een ander zijn leven, tips hoe je gelukkiger kan worden, boekentips, recepten, interviews, onderzoeken uitgelicht en leuke extra's zoals een kleurplaat een boekje om te maken of een kalender.In de afgelopen nummers zaten bijvoorbeeld; notitieboekje, vriendschapsboekje, dagboekje, boekenschrift, creatief met keri een papierschrift en nog veel meer. Wat mij als eerst trok was de vormgeving en de verschillende papiersoorten en technieken die gebruikt worden in één magazine. Zo maken ze gebruik van glad, normaal maar ook krantenpapier. De technieken die gebruikt worden variëren van stansgaten tot pagina's vol met perforatie om daarvan je eigen kalender te kunnen maken.







Het vakantieboek van dit jaar bevat kleurplaten, vakantiedagboek, recepten, stickers, een cd en vele artikelen over vakantie. Nog twee weekjes dan begint mijn vakantie en weet ik pas echt wat er in het vakantieboek staat want mijn vakantie begint met het flow vakantieboek.











Wil je meer weten over Flow? Bezoek dan eens flow.web-log

1 opmerking:

  1. Wat leuk, die ruggen van de tijdschriften zo!
    En dat vakantieboek lijkt me heel leuk :) Flow is sowieso een tof tijdschrift, vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen