donderdag 28 juli 2011

boekreview - Nicci French - De mensen die weggingen

Van Nicci French heb ik ongeveer 10 jaar geleden een boek proberen te lezen, maar voor mij was het niks ik kwam er niet doorheen en snapte niet alles. Nu kreeg ik dit boekje en 48 bladzijdes moet toch wel lukken. Nou het las als een trein ik was er zo doorheen en wou eigenlijk dat het nog niet afgelopen was.




De mensen die weggingen gaat over Joey je leest vanuit haar perspectief. Haar vader is haar alles, haar moeder ligt altijd ziek op bed, haar zus zorgt voor haar en haar broer is meestal weg. Om Joey heen verdwijnen mensen je leest hoe ze hier mee omgaat en haar vader met haar.


Na dit boekje gelezen te hebben wil ik nog wel een keer een poging wagen een Nicci French boek te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten