donderdag 7 juli 2011

Boekrevieuw Hans Hagen Rec.play

 Hans Hagen - Rec.play



Teye's broer verongelukt en het enige wat er overblijft is zijn camera. Vanaf dat moment veranderd Teye, Emma en hij raken steeds verder van elkaar verwijderd. Teye maakt filmpjes en bestudeerd zijn schimmels. Je leest hoe het tot daar komt.

Het boek is makkelijk te lezen maar ik zal het niet nog een keer pakken want daarvoor vindt ik het verhaal niet interessant genoeg.



Info
Uitgeverij Malmberg
Bladzijde's 89

2 opmerkingen:

  1. Dit boek heb ik ooit als tiener gekregen. Toen vond ik het wel leuk, maar ook een beetje vreemd. Ik word bijna nostalgisch nu ik het hier weer tegenkom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek stond vroeger op mijn lijst voor school en mijn nichtje deed een stapel boeken weg en toen heb ik er een aantal uitgehaald om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen