donderdag 23 juni 2011

Jill E Deluxe Gadget Bag Canon

Een tas? Alweer! Nee dit is geen gewone tas het is een Jill E Deluxe Gadget Bag Canon. Dus eindelijk een leuke tas voor mijn camera. Ik had hem gevonden op internet, helaas verstuurd Canon niet vanuit Amerika naar Nederland. Ik een e-mail sturen maar helaas had dat ook geen effect. Zou ik dan tot oktober wachten want dan gaat Rianne naar Amerika. Maar dat is pas in oktober en mijn vakantie is in augustus dus dat duurt te lang. Gelukkig is daar Monique die een vriendin over heeft uit Amerika en laat haar man nou nog moeten komen. Dus hun voor mij de bestelling gedaan en vandaag is hij aangekomen in Nederland. Na het weekend zou ik hem kunnen hebben, mhhh na het weekend dat zijn nog 4 hele lange dagen. Dus even een belletje hier en een ritje daar en daar was hij dan in mijn handen.

En nu na er een aantal foto's van te hebben genomen ligt mijn camera heerlijk in zijn tas.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen