zondag 19 december 2010

Mijn inspiratie voor week 51

Afgelopen week kon ik de statistieken niet geloven 200 en nog wat bezoekers op één dag. Hoeveel precies kan ik niet meer zien maar voor mijn doen enorm veel. Was er enorm trots op. Het hoge aantal kwam door mijn tuturial voor de oorbellen houder. Maar het hield niet op bij zoveel bezoekers nee zeker niet, twee mensen hebben zich aangemeld om mijn blog te volgen, Welcome Followers!!!!!

Afgelopen week enorm druk gehad dus vorige week heb ik haast niks geplaatst voor inspiratie of gemaakte dingen. Deze week is dat anders de sneeuw maakte dat dit weekend vooral binnen werd gebivakkeerd, maar ook mijn werk zorgde voor een leuk projectje maar dat zal ik later plaatsen.

Het is bijna kerst om precies te zijn nog 5 dagen en een paar uur dus hier nog een paar kerst inspiratie die ik jullie nog wil laten zien



Beide komen uit het tijdschrift Better Homes and Gardens 


Wat met kerst niet kan ontbreken Mariah Carey

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen