zondag 24 oktober 2010

Mijn inspiratie voor week 43

Een foto van de site van Mrs. Priss.

Vandaag las ik een bericht op de blog van Gwendolyn en ze had een fantastische link naar Mrs. Priss
Ik ga zeker een aantal tuturials proberen te maken. De foto hier boven is van een haarband vervraaien maar ze heeft ook een aantal tuturials over hoe je bloemetjes kan maken.
Het eerste wat ik ga proberen te maken is de haarband omdat ik helemaal in haarbanden ben op dit moment.






Gisteren heb ik de cosmopolitan gekocht en daar stond een artikel in over cosmo's highlights
Een van de highlights is Disney's Villain make-up linevan  M.A.C I love it.
Ze hebben vier verschillende lijnen Evil queen, Dr. facilier, Cruella de vil en Maleficent
Aan de afbeelding kan je het al zien voor welke ik zou gaan namelijk Evil Queen.




Mijn laatste inspiratie voor deze week is Donder mijn kat
Hij zit hier zo mooi te zijn omdat ik een foto ging maken .
Eén blik op hem en de wereld kan me gestolen worden.
Hij brengt zoveel vreugde toe aan mijn leven.
Soms natuurlijk ook niet als hij me aanvald of een cadeautje ergens achter laat.
Maar dan ben je al weer gauw vergeten als hij 's avonds weer lekker naast je kruipt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten